Followers

26 December 2010


This is my Birthdayy Cake Hehee

See , muka kanakkanak Jakuun (:


Yo! Bondaa sayaa selaku yg menempahh Cupcake comel2 uh Seminggu sebelum :')


Dia makcik sayaa ^^ Birthdayy dia 24 and me 25 Sebelah2 je kn Hee


Huh kenapa nii --' Excited punya muka ke ? Hahaha


Wany ♥ Barbie


I told youu kan I hope sgt dapat Barbie Cupcake time birthdayy Ehee And here i got it *tersenyum puas (:

So i guess this is my Presentt Hehee ♥
last year kasut This year pungg kasut Haahhaa


And this what we call Picture of the Dayy Hahaa


Hee Todayy was super duper Awesome guys ! Tak jadi pegi brg sekola And Me my adik and mak pegi Mcd for celebrating my Birthdayy with my uncle ,aunty and all my cutiee cousiee Heehee A lot of suprise Makan my favourite Fillet-o-Fish nd Apple pie Ehee Dorangg datangg bawak kotak cake besaa and aku tak expect langsungg dalam tuh ade Cupcake yg comel2 niyy Ehee Sukaa sangat dohh Kalau bolehh macam nak simpan semua cupcake tuh buat hiasan Hahhahha Hum I think those pictures story everythingg Speechless sangat Ehee Toodles :*

ohh macam biasa laa Lebihan gambar di Mukabukuu (: