Followers

29 December 2010

Nowadays , kawan kawan and people around me banyak mengajar sayaa untuk bersabar :') terharu sgt tau Just now my Najiha post kat blog dia about aku Aww malu mak tau Hahaa

"Kau tapayaa kisah la wany Jangan sedih tau? Aku tanak muka kau yang happy tuh berubah jadi sedih Aku tak suka kawan2 aku sedih Tc tau sygg Takmau pikir bende2 yang tak guna dalam diri kau "

Tengok betapa caring nya kau dohh? Haahah thnkyouu sgt ♥ Nd bukan kau sorangg My others WYNLIFT jugakk kan? Fyi, Najiha ni la kan yangg selalu denga cerita aku Dia jaga aku jugakk tauu kat sekola Hhee sweet awak kan? Sayangg awak orangg Sedihh jgak bila nak naik sekola niyy Kenapa ? Korang tau kan girlfriend sayaa Nazifahh cuti sakit And ofc laa dia takan naik sekola sama2 ngan kitorang Sedih okayy (!) Tak ada nak teman aku kat kelas Tak ada nak makan sebelah aku kat DM Takde nak bebual pasal Diet Tak ada nak ajar aku ngan Yana Math Tade org yg aku nk mintak advice when i need it Hmphhhhh :'( Sedihh laa Ifaa cepat cepat laa sembuh ea awakk ? We'll be waitingg fer youu babyy ♥ The others WYNLIFT please , jangan gaduh2 or what okayy? Hihii We'be together trough thick and thin kan sayangsayangg sekalian?

So my RP is otw to nak siap ! Hahaha happy tau mak Thnkyouu kat my Bonda yangg ajar aku buat kirakira bagai tuh ! Hehee Lega tau Haa kenapa aku panggil mak aku bonda ? Kenapa takk panggil Mak, Mama, Mummy Umi Or what else? Hihi Sajaa Aku actually suka Kalau bahasakan mak aku Bonda Klasik gitu kan? Hahaaa

Ohh cakap about my Bonda Hehe Haritu time my birthdayy , time tuh kat Mcd laa Baru lepas makan then theres just left two of us only Then ade dialog niyy

Bonda : Si S*** tak wish birthdayy awak?
Wanyy : Senyap and pandang bawah Geleng kepala
Bonda : Kenapa? Tak kawan dahh?
Wanyy : Geleng lagi sekali
Bonda : Haa bia laa Lain kali cari yang more matured Laki mcmtu dorang pikir nak have fun je Bla bla bla bla
Wanyy : Senyappp ........

Pikir sendiri After this im going to forget about Love Coooool kan (:


Lots of Love ♥
Wanyy Zaini