Followers

21 December 2010

i hope one day , we will be more than a friend .
realy hope that even it just a dream and not come true .
akhir kata, n**** tak nak .... tak ganggu n****
macam dulu-dulu sebab n**** ske .... kacau n**** :)
n**** redha pe yang bakal berlaku nanti. amin ..

Teeettttttttttttttttt -______________________-


Ohh terharunyaa aku baca ayat kau perempuaaaan :'( Sedihh sgt perjalanan hidup kau kan ? And kenapa desperate sgt niyy? Kalau org dahh tanak tuh dah laa kan? kenapa nak kejar lagi? Behave yourself Bitch Haihhh tak paham aku Kalau ye pung dah sangap, tapayaa laa sampai mcmtuh sekali kan ? Tengok tuh , English broken lagi kan! Kelakaa babi aku tgk kauu ! Sekarangg niy, memangg aku tak clear sgt ape status kauu ngn Dia Tapi sumpahh aku tak sukaa ! Tau tak? SUMPAHH TAK SUKA (!) Aku malas dho nak gaduh nan kau Mcm tade kerjaa Homework aku sumpahh belambakk nk kene siapkan --' Tapi kau mcm dah main ngn api laa (: aku suka sangat sangat! Nd aku malas nk gaduhh pasal laki Aku tanak jadi DESPERATE macam kau Btw, aku dahh baca blog kauu ! Great dohh ! Hasil kerja kau mmg terbaekk babi (: Aku rasa en, kau better takpayaa delete bende tuh Tayang je Bia org tau kau MENCUBA untuk amek hak orangg Best sikit kan (: Ehh kau dahh main ngn api, kau takpayaa nak blah macamtu jee okayy babe ?


*Kau mmg benda paling sial aa aku rasa hari niyy jadi kat aku My middle finger is especially for youu bitchyy (: