Followers

24 December 2010

Hum dah berapa hari tak dapat onl gara2 homework punya pasal, so blog pon tak terupdated la
kan So 22/12 aku hangg with my bestie sampai mati ni haa siapa? Lulu nd Rusdee laa Hehehe Agak best laa jugakk Penaatt Nothing yg nak di story Sebab kinda boring Eheehe
Tatau kenapa --' Cs dahh mcm sangattttt boring okayy !

So , todayy nothing yg interestingg Hari hari boring ! kenapaa entahh --' Ohh malam tadi OTP dengan Teeeeeeeet heheee Best laa Lamaa tak bebual kan macam macam keluaa (: *rinduu Ehh okayy stop being gedikk Hahaah ! pastuh tido lambat kan , macam biasa laa bangun pon lambat Hahaha 11 something, bangun terus cari makanan dan kemas bilik dan tgk tv dan kemas rumahh dan tidur balik WTF terukk sungguh aku niyy! Hahhhahah Pastuh malam mak ajak kelua sebab nak beli barangg sekolaaa Err sekola?? hum takut makk --' nak f5 dahh weyy ! Ohh btw sayaa tak sibuk2 pung nak beli baju sekola Hahaha kenapaa? sebab kena pakai baju oren ! hhahahah Tenguk jelaa nnty nxt year Ramai buadak2 kata mcm cleaner Hahhaha! kesian cleaner, tak bersalahh pungg (: So tadi just beli Kasut and stationary laa Yang selebihnyaa like keperluan asrama tuh next time Heyy nak tahu takk ? tadi masaa nak belli kasssut adik sayaa, ada nampak kasut sekolahh BARBIE hahahaha! Kotak dia comel sangat! Aku suro adik aku beli tapi kannnn dia tanak! kenapa entahh Padahal dahh okayy kasut tuh ! Pakkal je aku tak guna kasut putih laa! kalau takk dahh beli and pakai bawak pagi sekola dgn bangganyaaa Hahhaha *Excited Ehh





okayy then tadi rupanyaa mak nak bawak pegi buat cermin mata kan Hahahaha Tapi tak jadi sebab aku pakai lens Haahaha bongokk mne laa aku tau kalau nak check mata kena bukak lens then kena tnggu setengah jam dulu kan Pastuh kedai aunty tu pung nak ttup dahh So mak pon like okayy lahh pegi besokk ! Okayy sekarang, bayangkan muka aku pkai spect? Hhehee kelakaa --' Ohh then excited betul ! kenapa? sebab dapat makan Pizza Heheeee! Tengok, dah 2 permintaan sayaa dimakbulkan Ehee (: ehh hum Mulut aku kena mata ikan dherr Shittt (!) Sakit okayy :(


To engkau yg terasa : Hum , kau diam aku pon diam laa Okayy? I still can move on myself without youu (: