Followers

20 November 2010

// Bestiee II


Nazifahh Mustaffa

iloveyouu babe :)
see, gambaa ni mcm nk smaa en ?hee!
well, kitorangg kan adik beradikk.hahha!
babe youu are my only one sayangg :)
so, lets start the story ..
this girl aku kenal time sekola kat Azivogue tuu laa kan.diaa masok lambat sikit dary aku.
so mesty laa aku ada kawan dulu dary diaa kan.at first sight mmg kitorang tk bebual lagsong and i was like
"ehh budakk ni muka tak mcm ape en.sombongg gilaa siaa!"
memangg betol .diaa kalau dengan stranger mmg badi habess.HAHA!
then lama lama tatau laa mcmne bole kawan niyy
aku start kawan nan diaa sebab masa tuh diaa dapat award best student for test 1.
haa pandai rupanyaa kan budak niyy.but aku tgk diaa mcm tak penaa belajaa.HAHA!
then entahh laa one dayy boleh ter-lepakk nan dia.macam-2 ceritaa.
HOT STUFF dho diaa niyy.HAHA!
lamalama kitorangg kawan.
kitorangg hangg sma-2.masa tuh .diaa nan Fini , membe diaa.
Fini kata kitorang mcm siblingg.sebab rambut smaa.HAHAH!
diaa sukee bebual about laguu-2 yg bole buadd nk goyangg kepalaa.i loooike :)
and kitorangg selaluu nyanii sampaii hilangg suaraa !
hum, diaa selalu ajak aku study sama-2.thts why i love her!
kauu bawak aku ke jalan yangg luruss dho :')
tade laa aku jadi bodoo asekk nak maen-2 jee kan .
and kauu always bagi aku semngat when i fell like world is unfair.
and kita penahh bebual kat buaii sma-2 about person who name "BOY" isnt?haha!
kitorangg like dahh give up ngn manusiaa niyy =="
kauu request aku in relationship ngn kauu segalaa.aku mse tuh
"kauu gilaa?nty org ingat kita lesboo dho?" haha!
diaa kata tape.so, aku pon layan kan jelaa sebab ramaii jugakk org buad mcmtuhh.
haha! then strt from tht everything aku share nan diaa.kauu mmg kawan terhebadd tau tak?
nanty aku dahh buad passport, bawak aku round-2 Sg ea?haha
and one more thing kau SISTAH-2! hahahha

babyy Nazifahh , IDOLOVEYOUU SAYANGG