Followers

26 September 2010

//berayaa + demam

haa, baru balik open housee niyy .since ptg tady kot.fiuhh! first teman mak pegy ruma kawankawan dye.3 rumahh tuhh! HAHA! dapat duet rayaa tauu.hehe! sampaii pkol 7 lebihh.
bfore tht, aku ajak mak tgk jam,sebab tangan aku dahh lama tak bersarung jam,so dengan itu sekian lama jugakk laa aku jadi manusia yangg tidakk menghargaii masaa.HAHA! so, yang mana berkenan, telah dibawa pulang ke rumahh.then, rushing amek ayahh kat rumahh sebab after niyy nk pegy open house dye punyee companyy.
ohh yaa! terlupa one thing, sayaa pergy ke klinik buadd kaly ke dua tady.diulang : KALI KEDUA ya tuantaun dan puanpuan.tak pernahh okayy demam sampai dua kali pegy klinik.ape seyy! haiyya'
haa, then sampai ruma kejap je, then kelua balik.dahh sampai tempat dituju, badan aku dahh start panas balik.memang dye nak manja manja ngn aku time malam je si demam niyy.tulahh kauu wanyy, tady if tk ikot kn bolehh rest.apelahh! so, aku gagahkan diri disitu.lepas makan juadah yang tersedia, aku makan ubat sebab dah takk tahan sangat bebanyee tuh! after tht, okayy skit.*lega.tapy takk sepenuhnyaa laa.so, selepas beberapa lamaa aku dan keluarga disitu, kitorang balikk.
mak belikan aku aiskrim! yeay yeay! alahh, bukan sebab ape, tonsil aku ni haa! urghh! seksa jiwa raga aku nak menelan makanan.then sampai juga aku di rumahh.but tehn , badan tetiba gatak gatal dohh! kenapa?? aku tatau.elakk kena demam campak jee kan ==" arghh ! kenapa aku seyy?hadoii '
so, satu hary agaknyee aku berayaa ==" even tenga demam ponn.penat laahh macam niyy :'(
bila nakk baek ?hum
cepat cepat laa pergy wahai encik Demam :)